NOVÁ SUZUKI VITARA

[cycloneslider id=“suzuki-vitara“]

Suzuki Vitara – moderní SUV pro každou příležitost

Ihned  po uvedení na trh v roce 1988 získala modelová řada Suzuki Vitara uznání za svůj velmi osobitý styl, výhodné kompaktní rozměry, pohodu při žízení na silnici a v neposlední řadě za dokonalé jízdní vlastnosti v nezpevněném terénu.

Během let se měnila velikost i technika vozu a dne – více než 25 let po uvedení  první generace – se to nejlepší z dědictví Vitary představuje v podobě dokonalého moderního SUV do práce, pro rodinu i náročnějšího terénu.

Kompletně nová Vitara má ideální rozměry, aby obstála v městském provozu, inteligentní technologii pohonu všech kol Suzuki AllGrip a špičkové bezpečnostní systémy a možnosti připojení audio – video a interentu.

Nová Suzuki Vitara

Díky skvělému programu na úpravu Suziki Vitary má každý zákazník možnost vymyslet si svou vlastní Suzuki Vitaru na přání! Vaše nová Suzuki Vitara bude 100 % originální!

Ukázková jízda s novou Suzuki Virara ZDARMA!

Objednejte si v našem autosalonu Suzuki Hron CZ | Veltruby bezplatnou zkušení jízdu v nové Suzuki Vitaře ještě dnes! Objednávejte zde

Hlavní poznávací znamení nové Suzuki Vitara

Extrémně nízká spotřeba paliva nové Suzuki Vitara

Jedním z hlavních úkolů  při vývoji nové Vitary byla nízká spotřeba spalovaného paliva. Mimo optimalizace poháněcího ústrojí a vývoje zcela nové úsporné samočinné převodovky se proto konstruktéři zaměřili na nízkou hmotnost vozu. Díky nejmodernějším technologiím, jako je rozsáhlé využití ultra vysokopevnostní oceli, se Vitara chlubí mimořádnou tuhostí a současně patří k nejlehčím SUV na trhu (pohotovostní hmotnost od 1 075 kg).

Výkonné komplexní řešení stojí za dokonalou hospodárností, Suzuki Vitara se tak může pochlubit nejnižší spotřebou paliva ze všech vozů s pohonem 4×4 a klasickým spalovacím motorem na Českém i Evropském trhu. Naftová Vitara 1,6 DDiS AllGrip má kombinovanou spotřebu úžasných 4,2 l/100 km, s pohonem předních kol pak dokonce 4,0 l/100 km.

Nová Suzuki Vitara na splátky akce

 

Výtečně vyladěný podvozek s pohonem všech kol AllGrip

Velká kola a světlá výška 185 mm zdůrazňují terénní schopnosti nové Vitary. Chytrý  systém pohonu všech kol AllGrip nabízí čtyři volitelné jízdní režimy pro optimální výkon na silnici i v terénu za jakýchkoli podmínek.

Výkonné bezpečnostní systémy

Radarový senzor systému RBS (Radar Brake Support) hlídá dění před vozidlem a upozorňuje na možosti  kolize, pomůže při aktivním brzdění, případně sniží následky nevyhnutelné nehody. K bezpečné a zároveň komfortní jízdě přispívá také adaptivní tempomat, který udržuje jak požadovanou rychlost, tak i vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla.

Propracovaný multimediální systém s možností připojení zařízení

Dotykově ovládaný audiosystém umožňuje přístup k aplikacím kompatibilního chytrého telefonu. Přehledně členěný sedmi palcový displej slouží také  k zobrazení navigace nebo obrazu parkovací kamery.

Charakteristický vzhled SUV značky Suzuki

Design nové Vitary pokračuje v duchu předchozích generací a inspiroval se také ikonickým off-roadem Suzuki Jimny. Nezaměnitelné tradiční rysy SUV Suzuki jsou prezentovány v aktualizované podobě prostřednictvím zcela nového designu karoserie.

Nová Suzuki Vitara |100 % originální každý vůz

model_05

Zákazníci mohou kombinovat celou řadu atraktivních prvků v interiéru i exteriéru tak, aby vyjádřili svou individualitu a vlastní představy o vzhledu nové Vitary.

Maximálně komfortní pro nikdy nekončící jízdu

Budete se těšit, až se poprvé posadíte za volant a nastartujete. Bude to úžasný zážitek pro každého řidiče! Po té, co Vitaru nastartujete, budete jejím pánem a nová Suzuki Vitara vás doveze do vašeho cíle s maximálním komfortem a 100 % bezpečně!

Přístrojový štít nové Vitary

Mezi otáčkoměrem na levé a tachometrem na pravé straně přístrojového panelu je umístěn informační displej. Ten zobrazuje informace, jako jsou okamžitá a průměrná spotřeba paliva, venkovní teplota, jízdní režim AllGrip nebo signalizace parkovacích senzorů.

Dále také zahrnuje nápovědu pro řazení rychlostních stupňů, která řidiči radí optimální okamžik pro změnu převodového stupně tak, aby byla zajištěna co nejnižší spotřeba.

Výškově a podélně nastavitelný volant

Volant nabízí nastavení v rozsahu 36 mm v podélném směru a 40 mm na výšku. V kombinaci s výškově nastavitelným sedadlem tak najdou optimální pohodlí za volantem řidiči nejrůznějších postav.

Ovládání pro manuální řazení – šestistupňová automatická převodovka

Změnu převodového stupně lze snadno a rychle provést pomocí páček na spodní straně volantu. Díky ručnímu řazení získá jízda sportovní náboj a stane se stejně zábavnou jako s manuální převodovkou.

Skutečně komfortní sedadla

Přední sedadla zajišťují vynikající oporu těla řidiče a spolujezdce jak v terénu, tak na klikatých silnicích. Zadní sedadla jsou navržena pro maximální pohodlí posádky.

Automatika pro  stěrače a světla

Stěrače se automaticky zapnou a vypnou v závislosti na intenzitě deště a rychlosti vozidla. Světlomety vpředu i vzadu se samočinně rozsvěcí a zhasínají podle intenzity okolního světla. Pro optimální funkci snímá senzor situaci nejen před vozidlem, ale i nad ním.

Pokud auto vjíždí do dlouhého temného tunelu, systém světla automaticky rozsvítí. Pokud ale vozidlo vjede jen do krátkého tunelu, zůstanou světla zhasnutá. Systém funguje tak, že senzor směřující vzhůru sice detekuje tmu, ale čidlo směřující vpřed snímá světlo na konci tunelu.

Nová Suzuki Vitata – originál pro každého řidiče

Autosalon Suzuki Hron CZ | Veltruby

Navštivte náš autosalon Suzuki Veltruby – Vaše nová Vitara bude 100 % originální vůz, který bude vystihovat vaše vlastní potřeby a styl! Poptávka bezplatného testu nové Suzuki Vitara

Vyjádřete své já prostřednictvím široké škály barev a designových prvků. Přizpůsobte exteriér a interiér Vitary svému vkusu a vytvořte si tak unikátní vůz.

 

Motor, převodovka a další části hnacího řetězce harmonicky spolupracují, aby zajistily maximální výkon. Jednotlivé komponenty se navzájem doplňují a vytvářejí dokonalou souhru – někdy silnou, jindy sportovní. Řízení Vitary je jedinečným požitkem, který bude chtít zkusit každý.

Benzinový motor 1.6 VVT – 88 kW/6000 ot./min

S dostatečnou silou ve všech režimech nabízí tento motor výkon pro jízdu ve městě, stejně jako na klikatých silničkách. Nižší hmotnost a minimalizované vnitřní tření navíc zajišťují mimořádně nízkou spotřebu paliva.

Nová šestistupňová automatická převodovka – Precizní řídicí jednotka řazení zlepšuje odezvu v nízkých rychlostech, při rozjezdu nebo ve stoupání a snižuje otáčky motoru při jízdě vysokou rychlostí. Kromě toho byla oblast zamykání hydrodynamického měniče rozšířena pro svižnější akceleraci, nižší spotřebu paliva a lepší akustický komfort. Řadit lze i v manuálním režimu páčkami řazení na spodní straně volantu.

Pětistupňová manuální převodovka – Převodové poměry jsou zvoleny s cílem zajistit jak hospodárnost, tak dynamiku. Pro optimalizaci a plynulost řazení byla aplikována celá řada inovací. Vyšší tuhost skříně převodovky přispívá k eliminaci hluku a vibrací.

Naftový motor 1.6 DDiS – 88 kW/3750 ot./min

Vznětový motor je zárukou dynamické jízdy na všech typech povrchu. Turbodmychadlo je vybaveno variabilní geometrií lopatek, která zajišťuje maximálně plynulou akceleraci. Nový systém rekuperace spalin minimalizuje emise NOX, tudíž motor splňuje přísnou emisní normu Euro 6.

Šestistupňová manuální převodovka – Optimalizované převodové poměry snižují spotřebu paliva a umocňují jízdní dynamiku. Vybavení převodovky pečlivě vyladěným protizávažím zajišťuje dokonalý pocit z řazení. Zvýšená tuhost skříně převodovky potlačuje přenos hluku a vibrací.

Spotřeba paliva a emise CO2

Nová Vitara se chlubí rekordně nízkou spotřebou a emisemi CO2 mimo jiné díky lehké konstrukci a standardně dodávanému systému Auto Stop Start, který vypíná motor při zastavení například na semaforech. Naftová Vitara 1.6 DDiS s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje kombinované spotřeby pouhých 4,0 l/100 km.

Pohon všech kol bývá v souvislosti se spotřebou paliva a emisemi obvykle vnímán jako škůdce. Sofistikovaný systém AllGrip automobilky Suzuki ovšem dovoluje i verzím 4×4 dosahovat pozoruhodně nízké spotřeby a emisí CO2. Vitara s benzinovým motorem 1.6 VVT, pohonem AllGrip a pětistupňovou manuální převodovkou vykazuje kombinovanou spotřebu pouhých 5,6 l/100 km (130 g/km CO2), což z ní činí nejúspornější nehybridní benzinové SUV na trhu. S novou šestistupňovou automatickou převodovkou je spotřeba pouze o 0,1 l vyšší, činí 5,7 l/100 km.

Fantastické hospodárnosti dosahuje nová Vitara AllGrip také s naftovým motorem 1.6 DDiS. Kombinovaná spotřeba jen 4,2 l/100 km (111 g/km) dělá z Vitary nejen nejúspornější naftové SUV s pohonem všech kol, ale dokonce nejúspornější vznětovou čtyřkolkou na trhu bez rozdílu třídy.

[flagallery gid=10]

allgrip

AllGrip – Užijte si potěšení z jízdy

Bez ohledu na povrch vozovky poskytuje Vitara vždy maximální přilnavost, nepotřebujete ovládat žádné speciální techniky jízdy. Sofistikovaná technika Vitary v čele s vylepšenou technologií 4×4 AllGrip dělá z řízení skutečný požitek. Ať už je silnice jakákoli, Vitara si bude vždy počínat se suverénní lehkostí. Systém pohonu 4×4 AllGrip nabízí řidiči čtyři jízdní režimy – Auto, Sport, Snow a Lock. Tyto jednotlivé režimy lze volit pomocí jednoduchého ovladače na středové konzole, který kombinuje volbu otáčením nebo stiskem.

Auto

Za běžných okolností udržuje režim Auto pohon předních kol. Pokud ovšem elektronika zaznamená prokluz pneumatik, systém se samočinně přepne do režimu 4×4. Tím, že se pohon všech kol spíná pouze tehdy, je-li to opravdu nutné, je zajištěna co nejnižší spotřeba paliva. Režim Auto poskytuje jistotu v případě náhlé změny počasí, jako jsou například přeháňky.

Sport

Režim Sport aktivně využívá pohon 4×4 pro dosažení co nejlepší výkonnosti v ostrých zatáčkách a na klikatých silnicích. Současně se v režimu Sport upraví charakteristika plynového pedálu a křivka točivého momentu pro lepší odezvu motoru a u verzí s automatickou převodovkou jsou udržovány vyšší otáčky. Všechny tyto funkce společně zajišťují dynamickou jízdu, k níž přispívají i potlačené reakce stabilizačního systému ESP® respektující sportovní jízdní styl.

Lock

V jízdním módu Lock se točivý moment motoru rovnoměrně rozděluje mezi přední a zadní kola za účelem maximální možné trakce. Pokud vozidlo uvízne, jsou zásahy stabilizačního systému ESP® a dalších elektronic- kých funkcí optimalizovány pro vyproštění například z hlubokého sněhu nebo bahna. Prokluzující kola jsou přibrzďována, čímž je točivý moment motoru přesměrován ke kolům s dobrou přilnavostí. Režim Lock se automaticky přepne do režimu Snow v rychlostech nad 60 km/h.

Snow

Režim Snow poskytuje optimální konfiguraci pohonu pro kluzké povrchy, jako jsou sníh, led nebo bláto. Na základě polohy plynového pedálu a signálů z řízení systém předchází smyku ještě předtím, než nastane, a směřuje točivý moment motoru k zadním kolům pro zajištění ideální trakce. Systém ESP® zasahuje dříve, aby pomohl k co nejlepší stabilizaci vozidla. Díky spolehlivému režimu Snow můžete relaxovat a užívat si jízdu i za nepříznivých podmínek, protože vozidlo zůstává bezpečně ovladatelné.

Asistent sjíždění svahu (HDC – Hill Descent Control)

Pokud vozidlo sjíždí prudký svah a brzdění motorem není dostatečně účinné, asistent sjíždění svahu začne automaticky přibrzďovat a udržuje vozidlo v nízkých rychlostech. To umožňuje řidiči plně se soustředit na řízení (standardně pro modely AllGrip).

Asistent rozjezdu do kopce (HHC – Hill Hold Control)

Funkce HHC umožňuje pohodlné rozjetí do kopce bez rizika couvnutí. Pokud řidič po zastavení v kopci uvolní brzdový pedál, systém udrží po dobu až 2 sekund tlak v brzdovém systému. Při rozjezdu řídicí jednotka tlak postupně snižuje a řidič tak má dostatek času přesunout nohu z brzdového pedálu na plynový.

Systém nouzového brzdění (RBS – Radar Brake Support)

Vitara se chlubí nejmodernějšími bezpečnostními systémy, které umí předvídat hrozící nebezpečí, případně dokážou předejít kolizi. Můžete si být jisti, že špičkové technologie Suzuki Vám pomohou v tom správném zlomku vteřiny.

Systém, který využívá odraz mikrovlnného radarového senzoru umístěného v přední části vozidla, pracuje tak, že v provozu detekuje vozidlo před sebou, a pokud zjistí možnost kolize, vyšle k řidiči akustické upozornění a zobrazí výstrahu na multiinformačním displeji.

Jestliže pravděpodobnost kolize nadále roste, systém aktivuje brzdový asistent, který zvýší brzdnou sílu během panického brzdění. Pokud systém vyhodnotí, že střetu již nelze zabránit, začne samočinně brzdit. Tím pomáhá předejít kolizím v nízkých rychlostech, případně snižuje rozsah poškození, pokud k nehodě dojde.

1. Varování

Při jízdě rychlostí vyšší než přibližně 5 km/h systém detekuje vozidlo před sebou, a pokud hrozí riziko kolize, varuje řidiče, aby začal brzdit. Citlivost systému, tedy čas spuštění výstrahy, lze nastavit na úrovně FAR (daleko) a NEAR (blízko).

Podmínky činnosti systému
U statické překážky systém pracuje v rozsahu rychlosti vozidla přibližně 5–80 km/h. U pohybující se překážky systém pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

2. Brzdový asistent

Pokud je detekováno vpředu jedoucí vozidlo a hrozí vysoké riziko kolize, systém zvýší brzdnou sílu během panického brzdění, čímž napomůže k odvrácení střetu nebo snížení jeho následků.

Podmínky činnosti systému
Pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

3. Automatické brzdění

Pokud je detekováno vozidlo vpředu a systém usoudí, že je kolize nevyhnutelná, automaticky zabrzdí s cílem zabránit nehodě nebo zmírnit její následky.

Podmínky činnosti systému
U statické překážky systém pracuje v rozsahu rychlosti vozidla přibližně 5–30 km/h.
U pohybující se překážky systém pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

Adaptivní tempomat (ACC – Adaptive Cruise Control)

Systém ACC využívá tempomatu společně s radarovým čidlem RBS. Mikrovlnný radar měří vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla. Pro zachování dlouhého, středního nebo krátkého odstupu, který si řidič volí podle vlastních preferencí, systém automaticky zrychluje či zpomaluje vozidlo, čímž zvyšuje cestovní komfort.

1. Konstantní rychlost

Pokud je dostatečný odstup od vpředu jedoucího vozidla, Vitara udržuje konstantní nastavenou rychlost.

2. Zpomalování

Jestliže vozidlo vpředu jede nižší rychlostí než Vitara, nastavená rychlost Vitary se automaticky sníží tak, aby byl zachován bezpečný rozestup.

3. Zrychlování

Pokud vozidlo vpředu opustí původní jízdní pruh a před Vitarou tak vznikne dostatečný prostor, rychlost se automaticky zvýší na původní nastavenou hodnotu.

Automatická signalizace při nouzovém brzdění

Výstražná směrová světla se automaticky spustí při rychlostech vyšších než 55 km/h v situaci, kdy řidič začne znenadání intenzivně brzdit. Včas tak varují vzadu jedoucí vozidla před nebezpečím.

1. Náhlé brzdění při rychlosti vyšší než 55 km/h.
2. Výstražná směrová světla se automaticky spustí a varují vozidla vzadu před nebezpečím.
3. Uvolněním brzdového pedálu se varování vypne.

Zveme vás k návštěvě našeho autosalonu Suzuki Hron CZ | Veltruby.

V našem autosalonu Suzuki se s novou Suzuki Vitarou dokonale seznámíte, bezplatně si novou Vitaru otestujete a nakonfigurujete podle vašich požadavků! Vaše nová Suzuki Vitara bude 100 % originál!